Subject: Tehniliste tingimuste taotlemine Vana-Aaviku DP taristule
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 14:07:20 +0300

Tere,

Seoses Rae vallas, Vana-Aaviku detailplaneeringu teede ja tehnovõrkude 
projekteerimisega,

Palume väljastada Transpordiameti poolt tehnilised tingimused.

Oleme kursis, et eraldi Tartu mnt. äärset Vaida-Tartu mnt. lõiku 
projekteerib Selektor OÜ, kui kahjuks

on nad algusfaasis ja ei ole veel plaane jagada, seetõttu lisasin

manusesse detailplaneeringu joonised ja seletuskiri, mis tänaseks sellisel 
kujul enam töösse ei lähe.

Arendaja info kohaselt hakkab Vana-Aaviku planeeringu ala teenindama 
kõrvaltee, skeemil punasega:

Küsimuste tekkimisel palume ühendust võtta.

Lugupidamisega,

 Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku> 
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>